Дещо з теорії


Одним із ключових завдань реформи НУШ є перетворення школи на цікавий простір навчання для сучасних дітей. Визначаючи фактори  необхідністі в реформі, спочатку варто  відповісти на кілька ключових запитань.
КОГО НАВЧАТИ?
Зміни є важливим рушієм для розвитку. Сучасні діти є тими, хто несуть ці зміни для попередніх поколінь. Очікувати того, що освіта буде сталою і визначеною досить важко. Адже навчати ми будемо дітей "покоління невизначеності", або так званих дітей "покоління Z"



ХТО НАВЧАЄ?


ЧОМУ НАВЧАТИ?


ЯК НАВЧАТИ?






ЯКІ ОСОБЛИВІ ЕЛЕМЕНТИ НУШ?

1. Ранкова зустріч - особлива форма організації учнів

2. Щоденні 3 і 5. 

3. Інтеграція



ЯК ОЦІНЮВАТИ?





НУШ - ІДЕАЛЬНА РЕФОРМА?
Реформа має багато позитивних вдосконалень, але можна визначити кілька труднощів, які варто долати в процесі освітньої діяльності



Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаємо гостей семінару! Основна мета даного семінару – активізувати творчу діяльність вчителів початкових класів, сприяти повторенню та зак...